Tiedote kesän 2020 ohjaajakoulutuksesta

Seura oli järjestämässä melontaohjaajakoulutusta touko-kesäkuussa 2020. Tästä ehdittiin tiedottaa seuran maaliskuisessa ohjaajapalaverissä. Koronarajoitusten takia koulutusta on kuitenkin välttämätöntä siirtää. Koulutuksen oli tarkoitus alkaa toukokuun alussa, mutta silloin Suomen hallituksen rajoitustoimet, jotka kieltävät yli 10 hengen kokoontumiset, ovat yhä voimassa. Rajoitusten jatkosta ei ole tietoa, joten emme lähde muokkaamaan kurssin aikataulua vain joutuaksemme mahdollisesti muokkaamaan sitä uudelleen.

Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan MeVin melontaohjaajakoulutukseen kaudella 2020, voit jättää sähköpostiosoitteesi tästä linkistä aukeavalla lomakkeella. Lähetämme jätettyihin sähköpostiosoitteisiin tiedon, jos melontaohjaajakoulutus voidaan järjestää vielä tämän toimintakauden aikana.. Sähköpostin jättäminen ei ole ennakkoilmoittautuminen koulutukseen, vaan sillä saat tiedotuksen aiheesta.

Terv. Melanvilauttajat ry:n hallitus